marți, 25 octombrie 2016

Gourmet de strut

Saptamana trecuta am primit e-mail ca am fost selectata pentru campania de testare a carnii de strut. Pe 20 iulie am primit pachetul #buzzGourmetDeStrut si m-am apucat de testat. Deoacere eu nu sunt fan hamburger nu pot sa va spun ca au fost super, dar sotul si copilul meu au fost incantati. Pentru ca imi place mancarea coreeana din steak de strut am facut Japchae duminica cand a venit mama, iar azi la cina am facut prietenilor mei friptura cu ciuperci sotate. Deoarece pachetul l-am primit la servici, iar colegii mei erau curiosi cum este carnea de strut, le-am facut gulas si l-am servit ieri la pranz.
Eu nu mananc carne de pasare din comert, nici cu vita nu ma omor, asa ca imi ramasese porc si peste. Acum o sa adaug si strut. Carnea de strut este o carne rosie cu textura asemanatoare vitei, gustul se apropie de carnea de porc slaba si este o carne foarte sanatoasa, Este usor digerabila, contine omega 3, 6 si 9, fier, si e saraca in colesterol. 85 g carne de strut are 97calorii,  proteine 22, grasimi 2, colesterol 58. Recomand tuturor consumul carnii de strut. Multumesc @BUZZStore si @Gourmet de Strut pentru aceasta. Carne de strut se poate achizitiona de aici:  https://www.struti.ro .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu