sâmbătă, 22 octombrie 2016

Gourmet de strut

Desi nu are legatura cu coreea am ales sa va povestec si voua. De curand am aflat de site-ul buzzstore.ro, te inscrii si poti fi ales sa testezi diferite produse. Asa ca m-am inscris si am fost aleasă pentru campania gourmet de strut.
Am primit pachetul la servici, l-am desfăcut,  le-am facut o scurtă prezentare colegilor si le-am oferit cate o brosura si un voucher.

In seara asta am ales sa-i ofer copilului meu un burger sanatos de strut din pachetul #buzzGourmetDeStrut. A zis ca are gust de pui si-mi nota 11. Am luat doua chifle simple, pe una din ele am pus salata verde, burgerul si castraveti murati, iar pe cealalta am pus burgerul, mustar clasic si castraveti murati. Multumesc BUZZStore si Gourmet de Strut. Recomand tuturor mamicilor si nu numai lor, hamburgari de strut. Ii puteti achizitiona de aici:  https://www.struti.ro/pachet-burger-din-carne-de-strut. Hraniti-va sanatos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu