miercuri, 4 septembrie 2013

수정 과, SuJeongGwa

Azi am gasit pe site-ul http://aeriskitchen.com un ceai interesant. Ceai de scortisoara- Cinnamon Cha(reteta coreeana bineinteles) asa ca in seara acesta m-am apucat si mi-am facut si eu. Este delicios.

SuJeongGwa este o băutură tradițională coreeană cu scorțișoară batoane, ghimbir și zahăr.
Aceasta bautura este bauta de coreeni ca un desert. Este buna atat rece cat si calda.
  • GyePi (계피) = Scortisoara
  • SaengGang (생강) = Gimbir

Ingrediente

  • 5 cani de apa
  • 4 batoane de scorțișoară 
  • o bucata de ghimbir de 4 cm
  • 1-2 linguri de zahăr
  • 1-2 linguri de zahăr brun
  • Curmale japoneze uscate optional
  • nuci de pin (pentru ornat) optional
Spalam batoanele de scortisoara si le punem la fiert cu 2 cani si jumatate de apa. 
Ghimbirul il curatam, taiem rondele si il punem la fiert cu alte 2 cani si jumatate de apa.
Motivul pentru care fierbem ghimbirul și bețele de scorțișoară separat, este de a ajuta la mentinerea aromelor din combinarea în produsul final.
Scurgem lichidul de la scortisoara si de la ghimbir folosind un filtru de cafea ca sa ramana un ceai limpede. Le amestecam si adaugam zaharul si zaharul brun si mai fierbem inca 5 minute pana ce se dizolva zaharul. Eu am folosit o lingura de miere in loc de zahar brun pentru ca nu am avut.

Puneti in ceai o curmala uscata(permison) cu o ora inainte de a-l bea ca aceasta sa devina moale, daca nu aveti ignorati. La servire ornati cu nuci de pin. Eu am facut fara curmala si nuci de pin.

Realizat de Park Soo Rim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu