marți, 11 iunie 2013

Discover Korea - toate au un inceput

Se spune ca atunci cand faci ceva din pasiune, munca nu se mai numeste “job”. Asa ni s-a intamplat si noua, ne-am indragostit de Coreea in urma cu vreo cativa ani, cand postruile romanesti de televiziune au inceput sa difuzeze primele seriale coreene. Alaturi de actorii nostrii preferati am trait povesti de dragoste cu totul speciale. Am ras, am plans si am sperat ca totul se va termina, in cele din urma, cu bine. De la filme la muzica a fost doar un pas. Am descoperit, astfel, ca muzica traditionala coreeana (Arirang sau Sarang ga – Dragostea/Iubirea) suna la fel de bine ca melodiile K-Pop din zilele noastre. SS501, CNBLUE, MBLAQ, Super Junior, SNSD, Nu’est sunt doar cateva dintre formatiile care ne-au atras repede atentia. Am descoperit apoi bucataria coreeana, fiind pe loc cuceriti de nenumaratele feluri de kimchi, de bulgogi, kimbap (sushi coreean) si ramyan (ramen). Toate acestea ne-au deschis poarta catre o lume magica, pe care am inceput sa o cunoastem incetul cu incetul. Viata ne-a dat apoi posibilitatea sa cunoastem coreni si ne-am dat seama ca sunt intr-adevar niste oameni calzi, veseli, primitori si foarte talentati. Ne-au primit la masa lor, ne-au povestit despre traditiile lor, si ne-au invatat cate ceva despre limba si obiceiurile lor. Ne-au dat ocazia sa imbracam pentru prima oara un HanBok (costumul popular coreean), sa participam la cateva dintre sarbatorile lor traditionale (Chuseok-ul (추석) sau Sărbătoarea Recoltei si Seollal (설날) - sarbatorirea Anului Nou Lunar) si ne-au permis sa luam parte la cursurile de Hanji craft (in limba coreeana “hanji” inseamna hartie). Intr-un timp relativ scurt, Coreea a ajuns sa traiasca in noi.
Veniti alaturi de noi sa descoperiti minunata “Tara a diminetilor linistite”, Coreea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu